(Android) Battle of Warships: Naval Blitz snydekode uendelige krystaller
Feb 21, 2022 2:34:26 GMT -8
Post by nofinviberan on Feb 21, 2022 2:34:26 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
Har problemer med udviklere. Overførte spil fra en enhed til en anden enhed. Betalte $29,00 for to varer. Når spillet blev overført FIK ALDRIG TO EMNE TILBAGE I SPIL!!! Kontaktede Google og de sagde kontakt udviklere. Jeg havde kontaktet udviklere, men INTET SVAR I 4 DAGE NU!!!
Fedt spil, undtagen vil ikke spille efter den seneste download.ikke glad.latterligt.bliver ved med at droppe ud og vil ikke registrere dig i Google-spil.Venligst hjælp.... Det gjorde de aldrig måneder senere.Afinstalleret.Prøvde igen i dag 21/10, ikke godt
Uoverensstemmelse mellem spillere. Begyndere er ofte end ikke, at blive matchet med højt rangerede spillere. Udviklerne bør skabe et fair spillemiljø (f.eks. lavt rangerede spillere bør kun matches med lavt rangerede spillere også). Ud fra det ser det ud til, at udvikleren tvinger alle, især begyndere, til at bruge penge med det samme, hvilket ikke er et særlig godt billede at præsentere for dine kunder.
Jeg kan godt lide dette spil, men efter at have spillet det så længe, blev jeg pludselig træt af det, for for de fleste af skibene kan jeg kun sigte og affyre de vigtigste kanoner. Du bør tilføje ammunition som manuelt affyrede missiler og kanoner, der gør' t fyre på egen hånd
ok, det var godt i starten, og jeg gav det 5 stjerner, men nu er jeg bare sur.. jeg havde en des moines med max opgradering og et piratflag.. jeg skiftede mobiltelefon, og da jeg geninstallerede spillet, var mine desmoines der stadig, men alle opgraderingerne og piratflaget var væk... og også min san diego forsvandt lige i den blå luft... mine andre skibe var der stadig som min montana med max opgradering og piratflag osv.. yo devs give mig min san diego tilbage og de maksimale opgraderinger og mine des moines piratflag..
Spillet er meget vildledende siger intet om at få adgang til og oprette filer på dit Google Drev. Pas på, tjek din Google-konto og app-adgang
Godt spil, men de siger, at jeg skal købe denne 80 BDT, det er derfor, at 3-stjernede køber et værre spil
Battle of Warships: Naval Blitz Action kxnq
Spil stinker, download hellere joycity-gruppespillet, som ligner, men langt bedre end dette. skibene i dette spil er langsomme våben er svage, spillet bliver ved med at snyde. Grundlæggende er det lavet for at frustrere en spiller, indtil de køber inapp-køb, bare så du kan spille, ikke for at komme videre, men for at følge med.
Ikke et dårligt spil..sjovt faktisk..det kræver ikke mønt at rykke frem, hvis du har tålmodighed..det kræver ikke en masse mønter at rykke frem, hvis du ikke gør det. Du vil føle, at du er suk i starten.. men øvelse og skibsopgraderinger vil komme, mens du spiller. Hold dig ude af midten, da det er en kill-box og beskyt dine transportører, hvis du har dem...anmeldelse 2.0...spillet er faktisk ret fedt...spillet siden sidste anmeldelse, og når du først har vænnet dig til de forskellige skibe og stil de er brugt..du kan have det sjovt..
Du har et godt spil her, men jeg giver 1 stjerne af nedenstående grund: Containere har en infomeddelelse, der fortæller, at de giver varer "OG" valuta og måske har en chance for at vinde skibe baseret på typen af container, der er åbnet, men alt jeg få fra containere er kontant "ELLER" guld. Løs enten denne tvetydighed ved at opdatere meddelelsen, så vi ikke har forhåbninger, eller løs problemet ved at give passende belønninger. Det er virkelig ikke fair!!
Var et 5-stjernet spil, men jeg havde pludselig problemer med, at spillet konstant gik ned. Jeg afinstallerede og geninstallerede appen, blot for at finde ud af, at data ikke er sikkerhedskopieret i skyen og mistede alt. For at gøre tingene værre er problemet med nedbrud endnu værre nu end før, og spillet er blevet gjort uspilleligt
Godt spil
Fedt spil
Bedste skibsspil i playstore ... Men du vil kede dig efter en måned, hvis du sidder fast med et skib med lavere niveau...... Kan du øge antallet af skibe... Lotta-folk spiller dette. . Og jeg købte bogstaveligt talt alle de vigtigste skibe .... Inkluder flere skibe, som vi kan købe med kontanter .... Tak
Når jeg prøver at prøve et skib, jeg ikke har købt, kan jeg ikke skifte tilbage til mit originale, og jeg skal betale 40 guld en gang imellem for at blive ved med at bruge det! UCC. Jeg forlod temperamentligt spillet. Ellers er den anstændig - men jeg kan ikke lide, at den er mobil. Jeg vil bruge piletasterne, jeg er på en chromebook.
Jeg ved, jeg spiller med bots eller rigtige mennesker. Spillet er godt, men tilføj flere destroyere og krydsere det er længe siden den sidste opdatering, I tilføjer hood og majestætisk,
Jeg kan godt lide spillet, men det er virkelig uretfærdigt, jeg troede, det ville være alle andre gode krigsskibe, f.eks. wows, navlekrigsskibe og krigsskibsjæger, men det er det ikke, fordi når du først er med i din første kamp, sætter det dig mod skibe som yamato, uss montana, lowa og super ak, det giver ikke mening matchmaking er brudt det skal være afbalanceret
Brug til at elske dette spil. Nu gør den kun en indlæsningsskærm, så fejler den, går ned, og jeg ender ved min mobiltelefons startskærm. Samsung galaxy s21 ultra
Jeg mener, det er et dejligt spil, det kan endda spilles offline, men jeg har nogle forslag, der kan ændre dette spil til det bedre. For det første er jeg skuffet over, at skibstorper har en rækkevidde på 3 km, mens granater har en rækkevidde på 5 km. Jeg vil gerne foreslå at øge torp-rækkevidden til 3,5-4 km, hvis det er ok, og at mindske skalrækkevidden en lille smule, til omkring 3,5-4 km. Jeg vil også foreslå at variere rækkevidden af skibskanoner baseret på, om de er bbs, ca, cl eller dds. Og pls gør carrier gameplay nemmere.
Fedt spil
Battle of Warships: Naval Blitz Acción gia
Det er sådan en god app, men 1. Når dit niveau 4 er niveauet af IQ i offline er højere end dig 2. du får kun halvdelen af prisen 3. Ingen opdatering i 1 år pls. Opdater til flere krigsskibe og mere fysisk plus mere kort
Var et sjovt spil indtil den seneste opdatering. Spillet låser sig under spil en gang imellem. Jeg kan se, at der har været flere andre klager over dette. Ret venligst. Det er også en fejl at begrænse boostere. Boostere er tilgængelige for alle, så ingen burde have problemer med, at de bliver brugt, medmindre de bare ikke vil bruge deres guld, hvilket er deres valg. Da kampene er ujævne det meste af tiden, er boostere også den eneste chance, en person har for at vinde, når han er op imod et meget stærkere hold.
Crazy Kick! Arcade wpps
Det er muligt at få masser af ressourcer, men det kræver mange kampe. Jeg har 4000 guld og 20 millioner dollars, men jeg brugte 2 dollars på at købe Mahan...det er det. Jeg ser videoerne for guld, spiller kampe for containerspins og opgraderer mine skibe. Der skal dog være nogle friske opdateringer oftere, for at jeg kan bruge mine ressourcer på. Også spilmatchning er oftere deaktiveret. Holdene er ikke balancerede det meste af tiden. Misforstå mig ikke, det er et brag, men ikke hvis du er i en destroyer og en Matushi eller Yamato skyder på dig.
Det er et fantastisk spil, men oplevelsen er virkelig ikke god. Hver gang du foretager dig, SKAL du VIRKELIG SE EN VIDEO? HELT SERIØST? HVER BETJENING! DET BØR DU VIRKELIG MINDRE.
Jeg ved ikke, hvad der skete, jeg gik på appen i går, og alt blev nulstillet, ikke glad. Jeg starter ikke forfra, jeg har spillet dette spil i et stykke tid, og jeg har foretaget et par køb, bare så jeg ikke behøver at se dumme videoer, hvis det ikke er rettet, vil nok bare slette denne app og downloade et bedre spil jeg kontaktede udvikleren sendte 2 e-mails intet svar, du sutter lige så meget som Biden ✌
godt spil ... men gider ikke spille det .. der er hackere og snydere, der kan affyre granater non-stop som regn (ps der er en indlæsningstid efter hver runde med granater affyret som 5-6 sek., hackere skyder non-stop stop fra ethvert område).. du har ingen chance. uanset hvilket skib du har. og efter at have tabt fra en hacker får du bare en irriterende lang annonce, som du ikke kan springe over.. og du får ikke noget ekstra som dollars eller guld for at se den. Af disse to grunde stinker spillet.
Fantastisk spil, men jeg bøvler med at gemme dine køb. Jeg foretog 2 køb for 1400 platinstykker, og efter et problem med min telefon var jeg nødt til at nulstille den til fabriksindstillingerne, så geninstallerede jeg alle mine apps igen, bortset fra dette spil, jeg genskabte mine fremskridt i alle andre spil siden de gemmer alle deres data på google "spil spil". Alle mine køb er spildt!!
Dejligt spil, det vil være bedre, hvis vi har et større kort og andre funktioner som i verdenskrigsskibe. Det giver mening at sprænge hinandens dosis. Vi skal være strategiske i at spille så et større kort og ingen synlige skibe i starten af spillet, før de kommer inden for synsvidde.
Der stod at når du får noget en gang ville det blive kompenseret, men næsten hver gang jeg åbner en kasse får jeg det samme og nej det er ikke som en del og jeg får en anden del bare mere hvis jeg bliver ved med at få det samme over det hele.
Når jeg prøver at starte torpedoer, siger spillet, at ingen torpedoer er tilladt, men det modsatte hold spammer torpedoer, men gameplayet er fint
Spillet var bedre, da hangarskibet sendte fly i enkeltstående fly. Det ville være rart at få det tilbage i stedet for de nye rediculas-ting, I tilføjede. Men hvis der var en mulighed for at skifte det fra grupperne til ental, ville jeg sætte stor pris på det. Tak og ret venligst dette.
I mine dage med at spille dette spil, var jeg meget tilfreds med alt gameplayet, matchmaking og ressourcerne. Det eneste, der forstyrrer mig, er prisen, du skal betale i spillet for skibe og/eller andre ting, og den tid, det tager at få tingene gjort. Sidst jeg downloadede spillet, blev alle data skyllet ned i toilettet, så jeg giver det tre stjerner. Hvis jeg får min konto tilbage, kan jeg lige så godt have en anden stjerne.
Battle of Warships: Naval Blitz Akcija aqwi
Dette er et meget fantastisk spil, fantastisk mekanik, smuk natur, fantastiske skibe! Men det eneste, jeg ikke kan lide, er, at der ikke er nogen ubåde! Ubåde var og er vigtige dele i moderne krigsførelse, som u-både i WW1-2 (nazisterne var dog dårlige) Jeg tror, det ville være en fantastisk tilføjelse. Jeg World of Warships vil snart tilføje subs, men jeg kan bedre lide dette spil. Så ja, det er mit forslag (tilføj også uss North Carolina, det har ødelagt en stor mængde skibe og fly, det skal æres!)
Kan du ikke farvel Leningrad? pli fx
Spillet er fantastisk. Selv min ven spiller det. Men der er noget, jeg kan lide at foreslå i spillet.Ahmm kan du venligst tilføje et brugerdefineret spil, du ved hvad jeg mener, som at have en spillobby/rum, der venter på, at andre spillere slutter sig til eller invitere din ven til at deltage i dit værelse til en 1v1-kamp. Det ville være fantastisk, hvis du gør det
Spillet er generelt sjovt, men jeg kan ikke lide, hvordan du kun kan opgradere én ting pr. skib ad gangen. Opgraderingerne er også så dyre. En anden ting er, hvor trolske containerne er. Alt, hvad jeg får, er penge (den sjældne beholder giver mig kun 5 millioner dollars). Jeg vil også gerne se flere skibe.
Elsker spillet Jeg spiller World of Warships på pc'en, og dette når man er på farten osv., men har i de seneste måneder bemærket det stadigt voksende antal hackere, der nu spiller i usynkelige skibe, hvis man skal snyde for at spille, hvad er meningen og kalder udviklerne op. for at ordne dette, ellers nedgraderer jeg min vurdering til 1 stjerne og sender denne anmeldelse igen
Godt spil alt i alt, men kunne godt bruge lidt arbejde. Jeg havde det før skibsvedligeholdelsesopdateringerne, og det var meget bedre, da jeg ikke behøvede at vente 3 timer på, at mit bedste skib skulle repareres, og apropos 'bedste skib' er det praktisk talt umuligt at få et godt skib, medmindre hvis du køber en MEN heldigvis er de ikke latterligt overpris og er meget på udsalg. Personligt ville jeg elske det, hvis de tilføjede flere synkende animationer, fordi det bliver lidt kedeligt at se dem kæntre hver gang.
Meget sjovt spil, men jeg kan ikke spille med andre spillere, jeg bruger allerede google play-spil og har god internetforbindelse, men går altid i træning
dette spil er meget godt, men jeg synes, du skal prøve at tilføje mange flere britiske skibe. Jeg synes også, du skal tilføje moderne skibe. Men jeg tror, der skal arbejdes på matchmaking-systemet. Det ene hold kan have 3 store skibe, og det andet har måske ingen. Det skal ordnes.
1. Online-matchups er så dårlige, at et niveau 4 med ringe eller ingen adgang til stærke skibe vil spille mod en spiller på niveau 15+, endda muligvis en pay-to-win-spiller. 2. Spillere på lavt niveau har ingen mulighed for at grinde offline, så de kan overvinde konkurrencen om onlinespil. Spil er kun online. Spillet vil presse igennem, selvom dit hold er ufuldstændigt. 3.Deres "Foretag køb for at stoppe annoncer" er løgn. Størstedelen af spilletid vil blive brugt af annoncer i stedet for at spille. 4. Ingen opdateringer i så lang tid.
Det er et godt spil, det tager lidt tid at få et godt skib, men det er umagen værd. Hovedproblemet er torpedoer, i et fuldt slagskib er de uundgåelige, og så begynder de at oversvømme dig, de er for overdrevne.
Opdateret på reglerne. Grundlæggende regler: 1. Indstil 4 spilniveauer, som folk kan deltage i baseret på deres brugerniveauer: 1 til 10, 11 til 30, 31 til 50 og >50; 2. lavere niveau brugere kan vælge at spille et niveau op; 3. de gennemsnitlige niveauer på begge sider af spillet skal være tæt på. 4. Skibstypen på begge sider skal være jævn. Fantastisk spil 5-stjernet bortset fra teaming-algoritmen. Det dræber spillet (ned til 3 eller 2 stjerner nu for ikke at rette det). Der er ingen sjov på et jordskredsløb at vinde eller tabe, eller folk overgiver sig. Det burde være en simpel regel, men hvorfor er det ikke blevet rettet.
Wow, det er så slemt, at det er sjovt, ikke sikker på, hvor jeg skal starte, men lad mig fortælle dig, at jeg blev sænket af torpedoer uden skibe i nærheden, og de kom igennem/fra et bjerg/ø, jeg har aldrig set så blottede bots i mit liv, spild ikke din tid.
Et virkelig fantastisk slagskibsspil for alle at kæmpe. Bunter og premium-skibe er billige, for det tidligere premium-slagskib Yamato er mindre end £8. Men der er et problem. Når du kæmper, kan dine fjender have mere sundhed end din bedste holdkammerat, hvilket forårsager en svær chance for at vinde. Hvis dette problem er løst, vil jeg blive glad.
Det er et rigtig sjovt spil at spille, godt udvalg af skibe, men som de fleste mobilspil er der bare alt for meget ventetid, det suger det sjove ud af det! Du spiller et spil, du bliver sunket, så skal du vente 10 minutter, før du sender har 100% holdbarhed. Du kan stadig spille, men hvis dit skib ikke er 100 % holdbart, bliver du sænket så let, jo mere skade du tager, jo mere skal du vente. Det er det samme med opgradering, nogle ting tager over 24 timer at gennemføre.. det er bare alt for lang tid.
Jeg kan virkelig godt lide spillet, som jeg allerede har sagt. Men jeg har en klage nu. Super-Alsace- og H41-skibene begynder at overmande mit yndlingsskib, USS Montana. I skal omkonfigurere USS Montana med yderligere opgraderinger for at matche den med disse nye såkaldte "Superskibe". Som jeg har sagt. Jeg elsker spillet, og hvis du vil beholde en af dine bedste kunder, skal du give Montana nogle yderligere opgraderinger for at få den til at matche dem fra Alsace og H41.
Pay2play, og en ubalance i spillet er resultatet... Først skal du have et betalt skib. Så skal du bruge reparations-, brand- og våbensæt. Så skal du bruge ammunition. Ikke pengene værd, jeg fortryder at have betalt i spillet...
Dette er et af de bedste krigsskibsspil, jeg nogensinde har spillet... Jeg har nogle forslag til din næste opdatering, 1.) Gør kortene større 2.) Gør eksplosionerne større (tårnene og nedslaget) 3.) Tilføj et nyt fly (angrebsfly måske) på luftfartsselskabet 4.) Når du spiller et spil med et luftfartsselskab, kan du starte med fuld last af fly, jeg synes, det er mærkeligt, hvis et luftfartsselskab stadig kan laste sine fly, hvis det ikke er muligt, kan du lave genindlæsningen tid kortere. Det er alt.